Jak to działa?

Jak wysłać przelew pieniężny i doładowanie telefonu w Fonmoney?

Ty
Ty
• Aby wysłać przelew z Fonmoney, musisz zarejestrować się w naszym serwisie. Ważne jest, abyś podał/-a swoje prawdziwe dane.

• W pierwszym kroku wpisujesz kwotę przelewu oraz dane Twojego odbiorcy/Twojej odbiorczyni: IBAN oraz imię i nazwisko/nazwę w przypadku firm.

• W zależności od wysokości przesyłanej kwoty poprosimy Cię o dokumenty, aby zweryfikować Twoje dane.

• W ostatnim kroku płacisz za transakcję, wybierając dogodną dla siebie metodę płatności.
Fonmoney
Fonmoney
Fonmoney akceptuje następujące sposoby płatności:

• karty kredytowe MasterCard i VISA
• zwykły przelew bankowy
• szybki przelew przez SOFORT Überweisung

Robiąc przelew międzynarodowy z Polski, możesz wpłacić pieniądze na nasze konto również za pomocą zwykłego przelewu bankowego.

Jeśli zdecydujesz się na zapłatę zwykłym przelewem bankowym, Fonmoney wyśle Ci e-mail z danymi potrzebnymi do przelewu. Będziemy czekali na Twoją wpłatę przez 3 dni robocze.
Odbiorca/Odbiorczyni
Odbiorca/Odbiorczyni
• Pieniądze wpłyną na konto Twojego odbiorcy/Twojej odbiorczyni w ciągu 1-2 dni roboczych (w zależności od docelowego kraju).

• Z Fonmoney wyślesz przelew nie tylko na dowolne konto złotówkowe w Polsce. Możesz wysłać pieniądze do wszystkich krajów Unii Europejskiej oraz wielu w Ameryce Środkowej i Południowej.

• W razie pytań chętnie służymy pomocą. Skontaktuj się z nami e-mailowo.
Ty
Ty
Doładowanie telefonu w Fonmoney odbywa się w trzech szybkich krokach:

• W pierwszym kroku podaj numer telefonu, który chcesz doładować.

• W drugim kroku wybierz kwotę doładowania.

• Na koniec wybierz metodę płatności.

W Fonmoney nie musisz się rejestrować, aby wysłać doładowanie!
Fonmoney
Fonmoney
Fonmoney oferuje następujące metody płatności:

• zagraniczne karty MasterCard i VISA
• przelewy za pomocą SOFORT Überweisung
• karty Paysafecard

Dzięki stałej i zautomatyzowanej współpracy z naszymi partnerami i operatorami telefonii komórkowej jesteśmy w stanie przesyłać większość doładowań w ciągu kilkunastu sekund.
Odbiorca/Odbiorczyni
Odbiorca/Odbiorczyni
• Telefon odbiorcy/odbiorczyni zostanie doładowany bezpośrednio przez operatora sieci.

• Operator powinien wysłać SMS-a z potwierdzeniem doładowania oraz nowym stanem konta.

• Jeśli doładowanie nie zostanie dostarczone, prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta.