Co oznacza status mojej transakcji w Fonmoney?
Po tym, jak nadasz transfer pieniężny, możesz w każdej chwili sprawdzić, na jakim etapie realizacji się znajduje. W tym celu musisz zalogować się do swojego konta w Fonmoney, a potem wejść w zakładkę "Moje transakcje". Ulepszyliśmy tę funkcję i dodaliśmy objaśnienia dla każdego statusu. Oto one:
Transakcja zarejestrowana: Przelew został zarejestrowany w naszym systemie i jest sprawdzany przez zespół naszych specjalistów i specjalistek.
Transakcja przekazana do realizacji: Przelew został zatwierdzony i jest gotowy do wysłania do kraju docelowego.
Transakcja w realizacji: Przelew został wysłany i jest już w kraju docelowym. Oczekiwanie na realizację przelewu przez podmiot w kraju docelowym.
Transakcja zakończona: Przelew dotarł do odbiorcy/odbiorczyni. Od tego momentu jest też dostępny rachunek za transakcję, który znajdziesz w swoim koncie w Fonmoney w zakładce Moje zamówienia.
Gotowe do odbioru: Transfer jest gotowy do osobistego odbioru przez odbiorcę/odbiorczynię.
Transakcja anulowana: Transakcja została anulowana.
Dokonano zwrotu pieniędzy: Przelew zwrotny został nadany. W zależności od banku zwrot pieniędzy może potrwać do 5 dni roboczych.
Otrzymano wpłatę: Twoje pieniądze wypłynęły na nasze konto. Twój przelew jest sprawdzany przez zespół naszych specjalistów i specjalistek.
W toku: Transakcja jest przetwarzana.
Całą listę ze statusami znajdziesz również tutaj oraz w naszych FAQ. Cieszymy się, że dzięki temu możemy zaoferować jeszcze bardziej szczegółowe informacje na temat Twojego transferu.