Ogólne warunki korzystania z usług Mi Envío
Usługa doładowania i dostawy towarów | Przelew w Wielkiej Brytanii | Przelew EOG | Przelew Chile
Niniejsze warunki obowiązują od 5 sierpnia włącznie 2023
Spis treści
- O nas i niniejszy Regulamin
- Informacje o usłudze
- Kim jest użytkownik?
- Promocje
- Obsługa klienta
- Nasze obowiązki i odpowiedzialność
- Twoje obowiązki i zakres odpowiedzialności
- Kursy wymiany walut i opłaty
- Ochrona danych
KLUCZOWE PUNKTY NINIEJSZYCH OWU
Treść niniejszych kluczowych punktów stanowi orientacyjne podsumowanie Warunków i Warunki Serwisu. Niemniej jednak gorąco polecamy zapoznaj się z pełną treścią przed zarejestrowaniem się na naszym portalu, aby to zrobić szczegółowo zapoznać się z warunkami umowy
1. O nas i niniejszy Regulamin
Strona internetowa www.fonmoney.com jest własnością Fonmoney GmbH, która świadczy usługi techniczne i która z kolei należy do Transpaygo Group Limited. Usługa finansowa jest świadczona przez hiszpańską spółkę zależną Grupy, Mi Envío Entidad de Pago, S.L. na podstawie licencji udzielonej przez Bank Hiszpanii pod numerem rejestracyjnym 6926. Niniejszy Regulamin reguluje warunki zawierania umów o świadczenie Usług między nami a Użytkownikiem i jest wyraźnie akceptowany przez Użytkownika podczas procesu rejestracji na stronie internetowej.
Za pośrednictwem Witryny świadczymy usługi międzynarodowych płatności lub przelewów pieniężnych. Aby korzystać z naszych usług, konieczne jest utworzenie Konta Fonmoney, które jest osobiste i niezbywalne, a każdy Użytkownik może zarejestrować się tylko raz.
Aby móc świadczyć nasze usługi, podczas przetwarzania zlecenia płatniczego będziemy wymagać od użytkownika podania pewnych informacji o sobie i beneficjencie, które muszą być prawidłowe i dokładne, abyśmy mogli zapewnić Usługę ze wszystkimi gwarancjami. Po przetworzeniu zlecenia płatniczego zostanie ono uznane za wykonane prawidłowo, nawet jeśli w podanych informacjach wystąpił błąd. Chociaż dołożymy wszelkich starań, aby złagodzić szkody w przypadku wystąpienia błędu, nie możemy ponosić odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody lub straty spowodowane niedokładnością danych dostarczonych przez naszych Użytkowników.
Godziny robocze przetwarzania zleceń płatniczych to 8:00-17:00 (CET) w dni robocze. Wszystkie zlecenia płatnicze otrzymane poza tymi godzinami zostaną uznane za otrzymane następnego dnia roboczego.
Twoje zlecenie płatnicze będzie zawsze przetwarzane tak szybko, jak to możliwe. Maksymalny średni czas przetwarzania zlecenia płatniczego wynosi od 5 do 9 dni roboczych, w zależności od kraju przeznaczenia środków, chociaż czasami może to potrwać dłużej ze względu na kontrole weryfikacyjne, które jesteśmy zobowiązani przeprowadzić. W związku z tym prosimy o okresowe sprawdzanie zarejestrowanego adresu e-mail, aby zweryfikować wszelkie prośby o informacje, o które mogliśmy poprosić, w celu uniknięcia niepotrzebnych opóźnień.
Każda pełnoletnia osoba, która zarejestrowała się na naszej platformie i pomyślnie przeszła proces KYC oraz przeprowadziła co najmniej jedną transakcję w ciągu kolejnych 6 miesięcy, będzie uważana za Użytkownika Serwisu.
Od czasu do czasu na naszej Stronie internetowej organizujemy promocje. Promocje te są zawsze powiązane z konkretnymi i zindywidualizowanymi Regulaminami tych promocji i będą zawsze dostępne na naszej Stronie internetowej przez czas trwania promocji.
Wszyscy nasi Użytkownicy i osoby trzecie mają do dyspozycji różne kanały komunikacji z naszym Działem Obsługi Klienta:
- Wypełniając formularz internetowy.
- Pisząc bezpośrednio na adres [email protected]
Wszystkie otrzymane zapytania lub skargi zostaną rozpatrzone tak szybko, jak to możliwe, w ciągu 2 dni roboczych od ich otrzymania. Regulamin Obsługi Klienta jest dostępny na naszej stronie internetowej. Ponadto, jeśli użytkownik nie jest zadowolony z naszej Usługi lub odpowiedzi, może skorzystać z kanałów utworzonych w tym celu przez Bank Hiszpanii. Więcej informacji na temat procesu i kanałów komunikacji znajduje się w sekcji 5 niniejszych Warunków.
6. Nasze obowiązki i odpowiedzialnośćs
Nasze obowiązki:
- Świadczenie usług zgodnie z najwyższymi standardami jakości, przejrzystości i doskonałości.
- Przetwarzanie otrzymanych zleceń płatności tak szybko, jak to możliwe.
- Jak najszybciej powiadomić Użytkownika o wszelkich opóźnieniach lub niedogodnościach w jego działaniu.
- Utrzymywanie Strony Internetowej dostępnej, gdy tylko jest to możliwe, oraz w optymalnych i odpowiednich warunkach w celu świadczenia Usługi.
- Przechowywanie środków naszych Użytkowników oddzielnie i bezpiecznie na oddzielnych i oddzielnych rachunkach z odpowiednimi programami i warunkami rekompensat za usługi finansowe.
- W przypadku, gdy korzystamy z usług zewnętrznego dostawcy w celu przetworzenia zlecenia płatniczego, niniejsze OWU nie mają zastosowania, lecz mają zastosowanie OWU dostawcy. Na żądanie Użytkownika możemy dostarczyć zaktualizowane informacje na temat godzin otwarcia i danych kontaktowych dostawcy, przy czym nie oznacza to przyjęcia odpowiedzialności za niedokładność danych kontaktowych dostawcy.
Nasze obowiązki:
- Świadczenie naszych usług z najwyższym poszanowaniem prawa i standardów regulacyjnych.
- Weryfikacja tożsamości wszystkich naszych użytkowników za pośrednictwem dostawców KYC.
- Wymagać od użytkownika dodatkowych informacji, gdy jest to niezbędne do wypełnienia naszych zobowiązań weryfikacyjnych i procesów należytej staranności.
- Zastrzegamy sobie prawo do odmowy świadczenia Usług w przypadku wykrycia któregokolwiek z punktów opisanych w sekcji 7.1.
- W celu zbadania wszelkich podejrzanych działań oraz oceny i analizy transakcji dokonywanych za pośrednictwem naszej Witryny, a także zastrzega sobie prawo do odmowy transakcji w przypadku wykrycia jakichkolwiek oznak ryzyka.
- Zablokować Konto dowolnego Użytkownika lub zawiesić świadczenie Usług w przypadku wykrycia któregokolwiek z punktów określonych w sekcji 7.1. niniejszego dokumentu.
- Zgłaszać właściwym organom wszelkie podejrzenia dotyczące nielegalnej działalności.
Należy pamiętać, że nie ponosimy odpowiedzialności za przypadki określone w punkcie 7.1. niniejszych OWH.
7. Twoje obowiązki i zakres odpowiedzialności
Odpowiedzialność i obowiązki Użytkowników:
- Należy podać prawdziwe, dokładne i kompletne dane osobowe zarówno podczas procesu KYC - lub potwierdzić je po 6 miesiącach braku aktywności - jak i podczas procesu składania zlecenia płatniczego. Obowiązkiem użytkownika jest aktualizowanie tych informacji oraz usuwanie ewentualnych błędów lub nieścisłości. Jeśli użytkownik popełni błąd w informacjach dotyczących zlecenia płatności, które zostało już przetworzone, może skontaktować się z nami, abyśmy mogli spróbować to naprawić, ale należy pamiętać, że nie zawsze może to być możliwe.
- Korzystać z naszych Usług w celach zgodnych z prawem, etycznych i moralnych oraz zgodnie z niniejszym Regulaminem, obowiązującymi przepisami prawa, zasadami i regulacjami.
- Korzystać z naszych Usług z beneficjentami znanymi użytkownikowi osobiście i nie płacić za towary i usługi, zwalniając całą Grupę Transpaygo z odpowiedzialności za wszelkie niedogodności, które mogą wyniknąć z naruszenia tej klauzuli.
- Utwórz tylko jedno konto Fonmoney i przechowuj swoją nazwę użytkownika i hasło z najwyższą starannością, które są osobiste i niezbywalne.
- Przeprowadzanie operacji wyłącznie we własnym imieniu.
- Regularnie sprawdzaj swoje zarejestrowane konto e-mail, aby zapewnić płynną relację i komunikację z nami oraz uniknąć niepotrzebnych opóźnień.
- Współpracować z nami w zakresie wniosków o dodatkowe informacje i kontrole wewnętrzne w odniesieniu do Użytkownika, zlecenia płatniczego i/lub odbiorcy płatności oraz terminowo odpowiadać na te wnioski.
- Zwrócić wszelkie dodatkowe opłaty poniesione przez nas w wyniku zlecenia płatniczego oraz wszelkie nieautoryzowane opłaty, które mogą powstać.
- Użytkownik nie może cedować żadnych swoich praw ani obowiązków wynikających z niniejszej umowy.
- Ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie szkody wynikające z niewłaściwego korzystania z Witryny i świadczonych Usług.
- Ogólnie rzecz biorąc, do korzystania z naszych Usług w pełnej zgodności z postanowieniami punktu 7.2. niniejszych Warunków.
Prawa użytkownik:
- Zażądaj zwrotu pieniędzy za zamówienie - o ile nie zostało ono jeszcze przetworzone.
- Odstąpienie od umowy zawartej z nami i jej anulowanie, zgodnie z hiszpańskimi przepisami dotyczącymi prawa do odstąpienia od umowy.
- Uzyskanie zwrotu otrzymanych kwot, w stosownych przypadkach, przy użyciu tych samych środków płatniczych.
- Usuń swoje dane, o ile żadna transakcja nie została przetworzona.
8. Kursy wymiany walut i opłaty
Opłata: Każda transakcja wiąże się z opłatą za usługę, która zależy od warunków rynkowych.
Kursy wymiany: Stosowany przez nas kurs wymiany będzie zawsze wyświetlany tak, jak otrzymuje go beneficjent i nazywany "kursem wymiany". Oferowany kurs wymiany zawsze będzie starał się być optymalny, w oparciu o kurs, który otrzymujemy od dostawców zewnętrznych. Kursy rynkowe nie mają zastosowania, więc można je https://www.marketwatch.com/market-data/currencies.
Fakturowany jest również procent przekazanych środków, w zależności od przyjętego przez nas ryzyka.
Dodatkowe opłaty: naliczymy opłaty administracyjne tylko wtedy, gdy nasze banki rozliczeniowe lub bank odbierający odrzuci Transakcję.
Więcej informacji na temat naszych cen można znaleźć w sekcji 8 niniejszego Regulaminu.
W naszej Polityce prywatności znajdziesz informacje dotyczące gromadzenia, przetwarzania i innych istotnych aspektów Twoich danych osobowych.
1. Wcześniejsze informacje umowne
1.1 O Transpaygo i Mi Envío
Mi Envío Entidad de Pago, S.L. jest hiszpańską spółką zależną Grupy Transpaygo, której spółką dominującą jest Transpaygo Limited (zwana dalej “Transpaygo”), zarejestrowana w Anglii i Walii Companies House Reg. No. 8936601, z siedzibą pod adresem c/o Keystone Law at 48 Chancery Lane, London WC2A 1JF United Kingdom, która jest regulowana i autoryzowana przez Financial Conduct Authority (FCA) do prowadzenia działalności w zakresie usług płatniczych jako Autoryzowana Instytucja Płatnicza (API) zgodnie z Payment Services Regulations 2009 (FRN 722528). Transpaygo jest firmą Money Service Business (MSB) zarejestrowaną w HM Revenue and Customer nr 12579512.
Usługa finansowa jest świadczona przez Mi Envío Entidad de Pago, S.L. (zwaną dalej Mi Envío), hiszpańską spółkę o numerze identyfikacji podatkowej B-67412411 z siedzibą pod adresem Avinguda de Francesc Cambó, 17, 1. piętro (08003 - Barcelona), należycie zarejestrowaną w rejestrze spółek w Barcelonie w tomie 46897, folio 161, strona B534639 i 1. wpis.
Mi Envío jest zarejestrowane w Banku Hiszpanii, pod numerem rejestracyjnym 6926, jako hiszpańska instytucja finansowa upoważniona do prowadzenia działalności w zakresie usług płatniczych jako autoryzowana instytucja płatnicza na mocy rozporządzenia w sprawie usług płatniczych oraz do świadczenia usług na całym Europejskim Obszarze Gospodarczym (zwanym dalej "EOG").
Usługa techniczna jest świadczona przez Fonmoney GmbH (zwaną dalej "Fonmoney"), która również należy do Grupy Transpaygo. Fonmoney zapewnia i jest właścicielem domeny lub strony internetowej www.fonmoney.com, która jest wykorzystywana do świadczenia naszych Usług.
Adres e-mail do kontaktu ze spółką to [email protected].
1.2 Informacje o niniejszym Regulaminie
Niniejszy Regulamin (zwany dalej "Regulaminem") reguluje warunki zawierania umów o świadczenie usług przekazów pieniężnych między Mi Envío a użytkownikami (zwanymi dalej "Użytkownikiem", "Klientem", "Tobą", "Twoim") strony internetowej , zgodnie z przepisami prawa. W szczególności, Ustawa 7/1998, z dnia 13 kwietnia 1998 r., w sprawie warunków zawierania umów, Dekret Królewski 1906/1999, który reguluje zawieranie umów telefonicznych lub elektronicznych z ogólnymi warunkami w rozwinięciu artykułu 5.3 ustawy 7/1998, ustawy 3/2014 z dnia 27 marca, która zmienia zmieniony tekst ustawy ogólnej o ochronie konsumentów i użytkowników, zgodnie z postanowieniami obowiązujących przepisów o ochronie danych osobowych, ustawy 7/1996 z dnia 15 stycznia o regulacji handlu detalicznego, ustawy 34/2002 z dnia 11 lipca o usługach społeczeństwa informacyjnego i handlu elektronicznym oraz ustawy 59/2003 o podpisach elektronicznych.
Mi Envio i/lub Transpaygo zastrzegają sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w dowolnym czasie i bez uprzedniego powiadomienia. Wspomniane modyfikacje mogą być dokonywane za pośrednictwem Strony Internetowej za pomocą wszelkich prawnie dopuszczalnych środków i będą wiążące tak długo, jak długo będą publikowane na Stronie Internetowej i dopóki nie zostaną ważnie zmodyfikowane przez kolejne modyfikacje. Mi Envio może ustanowić szczególne warunki zawierania umów lub korzystania z niektórych usług lub produktów oferowanych za pośrednictwem Strony Internetowej.
Akceptując niniejszy Regulamin, Użytkownik oświadcza, że przeczytał, zrozumiał i pojął oraz przyjmuje na siebie wszystkie zobowiązania w nim określone. Użytkownik musi uważnie przeczytać niniejszy Regulamin za każdym razem, gdy zawiera umowę lub korzysta z jakiejkolwiek usługi za pośrednictwem Witryny.
2. Definicje
"Umowa" oznacza niniejszą umowę "Warunki", w tym wszelkie późniejsze zmiany.
"Aplikacja" oznacza dowolne oprogramowanie do pobrania na telefony komórkowe, na którym usługi Fonmoney będą oferowane na tych samych warunkach, co na stronie internetowej Fonmoney.
"Autoryzowana instytucja płatnicza" oznacza firmę, która jest upoważniona i regulowana do przetwarzania płatności inicjowanych kartą, poleceń przelewu lub poleceń zapłaty, jeśli zdecydujemy się to zrobić.
"Przelew bankowy" oznacza przelew dowolnej kwoty środków na wyznaczone konto, które zostało otwarte w znanym na całym świecie banku z numerem konta, IBAN, IBC lub kodem SWIFT. Przelew bankowy nie oznacza wysyłania za pośrednictwem sieci SWIFT lub sieci należących do autoryzowanych banków.
"Dzień Roboczy" oznacza dzień, który nie jest sobotą, niedzielą ani dniem ustawowo wolnym od pracy w Anglii, Wiedniu lub Barcelonie, ani w żadnej innej stosownej lokalizacji, w którym instytucje finansowe są otwarte dla biznesu.
"Profil klienta" oznacza dane osobowe lub inne informacje podane przez użytkownika, klienta, podczas rejestracji konta w serwisie Fonmoney, w tym między innymi dane kontaktowe użytkownika i wszelkie informacje, które mogą być aktualizowane po zalogowaniu się na konto w serwisie Fonmoney.
"Kraj docelowy" odnosi się do kraju, w którym znajduje się konto odbiorcy i w którym odbiorca otrzymuje pieniądze za pośrednictwem usługi.
"Kurs wymiany" oznacza kurs wymiany, po którym Transpaygo zaoferuje Użytkownikowi lub wykona dla Użytkownika konwersję waluty początkowej na preferowaną walutę. Kurs wymiany niekoniecznie musi być kursem rynkowym podawanym przez strony z informacjami finansowymi w Internecie lub kursem wymiany jakiegokolwiek banku centralnego.
"Siła wyższa" oznacza zdarzenia lub przyczyny, w tym między innymi "działanie siły wyższej", niebezpieczeństwo morskie, nieunikniony wypadek morski, wojnę (wypowiedzianą lub niewypowiedzianą), sabotaż, zamieszki, powstanie, zamieszki społeczne, stan wyjątkowy (prawny lub faktyczny), stan wojenny, pożar, powódź, cyklon, trzęsienie ziemi, osunięcie się ziemi, wybuch, brak prądu lub wody, awarię sieci przesyłowej lub komunikacyjnej, epidemia, kwarantanna, strajk lub inne trudności w pracy lub wywłaszczenie, ograniczenie, zakaz, ustawa, rozporządzenie, dekret lub inny prawnie egzekwowalny nakaz agencji rządowej, awaria lub wypadek, zmiana prawa lub przepisów lub jakiekolwiek uszkodzenie maszyn lub systemów Portalu Fonmoney, chyba że nastąpi to w wyniku działania, zaniechania, niewykonania lub zaniedbania użytkownika lub Portalu Fonmoney.
"IBAN" to skrót od "International Bank Account Number" i jest to unijny kod identyfikacyjny konta bankowego.
"Podatki lokalne" oznaczają wszelkie podatki lub opłaty należne w Kraju Docelowym.
"Zamówienie" " odnosi się do prośby użytkownika o wykonanie przez nas usługi w jego imieniu.
"Instrument płatniczy" oznacza ważny instrument płatniczy, taki jak przelew bankowy, karta debetowa lub kredytowa, upoważnienie do polecenia zapłaty lub dowolną inną metodę, którą Portal Fonmoney akceptuje jako ważną, aby umożliwić użytkownikowi opłacenie transakcji płatniczej, którą chce wykonać.
"Limity płatności" odnoszą się do maksymalnej kwoty waluty akceptowanej do wymiany; limit zmienia się dynamicznie w zależności od warunków rynkowych. Minimalna kwota do wysłania wynosi 30 EUR.
"Zlecenie płatnicze" oznacza ważną instrukcję przekazaną nam przez użytkownika z prośbą o wykonanie transakcji płatniczej.
"Przepisy dotyczące usług płatniczych" odnoszą się do przepisów dotyczących usług płatniczych z 2009 r. (2009, nr 209).
"Agent PSD" odnosi się do agenta PSD. Oznacza to, że usługa jest świadczona przez agenta dostawcy usług płatniczych.
"Odbiorca" odnosi się do beneficjenta przelewu pieniężnego określonego przez klienta i wykonanego przez firmę.
"Rejestracja" oznacza czynność polegającą na zarejestrowaniu się w Serwisie poprzez podanie Transpaygo wszystkich danych osobowych i transakcyjnych wymaganych do korzystania z Serwisu.
"Zabezpieczenie" oznacza wymóg ochrony środków klientów w przypadku niewypłacalności instytucji.
"Nadawca" oznacza osobę, która korzysta z Usługi w celu wysłania pieniędzy.
"Usługa" oznacza opłatę powiększoną o wszelkie dodatkowe opłaty mające zastosowanie do każdej Transakcji.
"Opłata za usługę" means the fee plus any additional charges applicable to each Transaction.
"Usługodawca" oznacza lokalny bank, kantor wymiany walut, operatora telefonii komórkowej lub innych zewnętrznych usługodawców, z którymi Portal Fonmoney współpracuje przy świadczeniu Usługi.
"SWIFT" to skrót od Society for Worldwide Interbank Financial Telecommunication (Stowarzyszenie na rzecz Światowej Międzybankowej Telekomunikacji Finansowej), które opracowało znormalizowany system kodów do identyfikacji wszystkich banków na całym świecie oraz protokół elektroniczny do zarządzania bankowością międzybankową między bankami.
"Kod SWIFT" oznacza wewnętrzny kod identyfikacyjny każdego banku obsługiwany przez SWIFT i wymagany do międzynarodowych transakcji za pośrednictwem banków. Kod ten jest powszechnie widoczny w bankowości internetowej jako kod SWIFT, a w Europie jest również nazywany BIC. W Wielkiej Brytanii konieczne jest ubieganie się o niego, ponieważ powszechnie używany kod SORT nie jest międzynarodowym kodem SWIFT.
"Sieć SWIFT" odnosi się do odpowiedniej elektronicznej sieci międzybankowej, którą banki zbudowały w oparciu o standardowy protokół międzybankowy opracowany przez SWIFT.
"Doładowanie" odnosi się do przekazania operatorowi telefonii komórkowej przedpłaconej ilości czasu w celu zapłaty za świadczenie usług telekomunikacyjnych przez tego operatora telefonii komórkowej.
"Transakcja" oznacza (i) każdy przelew pieniężny, doładowanie lub inną Usługę zainicjowaną przez użytkownika za pośrednictwem Witryny; oraz (ii) każde kolejne użycie Usługi przez użytkownika;
"Transpaygo, Fonmoney, Mi Envío, my, nas, nasz" oznacza Transpaygo Limited, spółkę zarejestrowaną w Anglii i Walii pod nr rej. nr 8936601, z siedzibą pod adresem c/o Keystone Law, 48 Chancery Lane, London WC2A 1JF.
"Użytkownik" , "Ty" lub "Twój" oznacza Ciebie i każdą inną osobę lub podmiot zawierający z nami niniejszą Umowę lub korzystający z Usługi, pozostający aktywnym na Platformie przez okres co najmniej 6 kolejnych miesięcy od ostatniej transakcji.
"Strona internetowa" odnosi się do dowolnego z portali Transpaygo i Mi Envío's Fonmoney, niezależnie od końcówki domeny.
3. Charakterystyka usługi
3.1 Informacje o umowie i procesie rejestracji na platformie
Mi Envío świadczy międzynarodowe usługi płatnicze (zwane dalej "Usługą") dla wszystkich naszych klientów i użytkowników. W związku z tym, niniejsze Warunki mają zastosowanie do wszystkich umów zawartych między Mi Envío a Użytkownikiem, rozumianym jako osoba, która kliknie przycisk "Akceptuję" na Stronie. Korzystając z Witryny, rejestrując się w Witrynie i żądając Usług MyShipment, Użytkownik wyraźnie wyraża zgodę na związanie się niniejszymi Warunkami, które mają zastosowanie do usług świadczonych przez MyShipment za pośrednictwem portalu Fonmoney. W związku z tym, jeśli użytkownik nie wyraża zgody na niniejsze Warunki, zdecydowanie zalecamy, aby nie rejestrował się ani nie korzystał z naszych Usług.
W celu zakupu usług Mi Envío, Użytkownik musi zarejestrować się na Stronie. Podczas procesu rejestracji na portalu Fonmoney, Użytkownik będzie zobowiązany do podania szeregu danych osobowych, oprócz możliwości jego rzetelnej i wiarygodnej identyfikacji. Dane, o które będziemy prosić, to między innymi imię i nazwisko, dokument tożsamości, data urodzenia, miejsce zamieszkania, obywatelstwo, adres e-mail, zawód i powód transakcji.
Gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych dostarczonych przez Użytkownika, a także wykonywanie praw Użytkownika w odniesieniu do takich danych, odbywa się zgodnie z Polityką Prywatności i Polityką Cookies strony internetowej.
Jak określono w sekcji 2 niniejszych Warunków, każda osoba, która zarejestrowała się na naszej platformie i dopiero po wykonaniu jakiejkolwiek transakcji, jest uważana za Użytkownika. Zarejestrowana osoba pozostanie Użytkownikiem przez kolejny okres 6 miesięcy po dokonaniu ostatniej transakcji. Jeśli po upływie 6 kolejnych miesięcy nieaktywności profilu Użytkownik zechce ponownie skorzystać z naszych Usług, wykonując dowolny rodzaj transakcji, poprosimy go o sprawdzenie swoich danych osobowych i potwierdzenie, że dane osobowe podane podczas procesu rejestracji są nadal prawdziwe, dokładne i aktualne.
Ponadto, aby móc korzystać z Usług Witryny, Użytkownik musi być pełnoletni (mieć ukończone osiemnaście (18) lat). Rejestrując się i korzystając z Witryny, użytkownik oświadcza, że ukończył osiemnaście (18) lat i akceptuje fakt, że w dowolnym momencie może zostać poproszony o przedstawienie dokumentu, który w wystarczający sposób potwierdza jego wiek.
Każdy Użytkownik może zarejestrować się jako członek Witryny tylko raz. Po rejestracji użytkownik otrzyma konto. Jeśli podczas sprawdzania KYC lub transakcji nasz system lub którykolwiek z naszych pracowników wykryje duplikat profilu, zastrzegamy sobie prawo do zablokowania duplikatu profilu.
W każdym przypadku użytkownik zgadza się, że informacje podane podczas rejestracji będą prawdziwe, dokładne i kompletne. Obowiązkiem użytkownika jest informowanie nas o wszelkich zmianach tych informacji. Wszystkie dane osobowe, w tym informacje finansowe ("Dane"), które użytkownik przekazuje nam jako członek, będą traktowane zgodnie z Polityką prywatności i Polityką plików cookie.
Podczas rejestracji w Witrynie użytkownik będzie musiał podać swój adres e-mail i wybrać hasło. Dla celów niniejszego Regulaminu "nazwą użytkownika" jest adres e-mail, którego użytkownik używa podczas rejestracji jako członek w Witrynie. Użytkownik ponosi całkowitą odpowiedzialność za wszelkie działania podejmowane pod jego adresem e-mail i/lub hasłem.
Zgodnie z przepisami ustawy 10/2010 z dnia 28 kwietnia o zapobieganiu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu, Mi Envío jest zobowiązane do informowania SEPBLAC o wszelkich transakcjach, co do których istnieje podejrzenie, że mogą być związane z praniem pieniędzy, oraz do dostarczania informacji o Użytkowniku, zleceniach płatniczych i Beneficjentach zgodnie z określonymi wymogami sformułowanymi przez ten podmiot.
Akceptując niniejsze Warunki, Użytkownik wyraźnie oświadcza, że nie naruszy żadnego obowiązującego prawa, a w każdym razie przyjmuje na siebie odpowiedzialność za konsekwencje lub skutki jakiegokolwiek naruszenia obowiązującego prawa.
3.2 Informacje o usłudze przekazu pieniężnego
Jak wspomniano powyżej, aby korzystać z Usługi przelewu Mi Envío, użytkownik musi utworzyć Konto Fonmoney na Stronie internetowej.
Aby dokonać płatności za pośrednictwem portalu Fonmoney, użytkownik będzie zobowiązany do podania pewnych informacji przed dokonaniem transakcji. Wśród informacji, o które możemy poprosić, znajduje się dowód tożsamości (musi być ważny przez oficjalne władze kraju pochodzenia, aby został przez nas zaakceptowany), pełne imię i nazwisko beneficjenta, miejsce zamieszkania, dane bankowe beneficjenta w celu przeprowadzenia transakcji oraz kwota, którą chcesz przelać . Zgodnie z przepisami dotyczącymi zapobiegania praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu informacje, o które prosimy, a także całkowita kwota pieniędzy, którą zamierzasz wysłać, mogą się różnić w zależności od miejsca zamieszkania beneficjenta.
Użytkownik jest odpowiedzialny za poprawność i dokładność danych odbiorcy płatności podanych podczas tworzenia zlecenia płatniczego. Prosimy o upewnienie się, że informacje te są prawidłowe i dokładne, ponieważ tylko w ten sposób możemy uniknąć opóźnień i zapewnić, że przesyłka dotrze do właściwego odbiorcy (nie tylko w przypadku przelewów pieniężnych, ale także na przykład w przypadku Top Ups).
Po przetworzeniu zlecenia płatniczego przy użyciu informacji dostarczonych przez użytkownika, zostanie ono uznane za prawidłowo przetworzone, nawet jeśli użytkownik popełnił błąd w dostarczonych danych. Ani Mi Envío, ani Transpaygo, ani Fonmoney nie będą odpowiedzialne za jakiekolwiek szkody lub straty w takich przypadkach. W takich przypadkach zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby pomóc ci odzyskać pieniądze, ale pamiętaj, że w żadnym wypadku nie możemy zagwarantować odzyskania pieniędzy po utworzeniu i wysłaniu zlecenia płatniczego. W niektórych przypadkach, gdy poniesiemy opłaty w celu odzyskania środków, możemy być zobowiązani do uiszczenia odpowiednich opłat.
Godziny robocze przetwarzania zleceń płatniczych to od 8:00 do 17:00 CET (czasu środkowoeuropejskiego) w dni robocze. CET (czas środkowoeuropejski) w dni robocze. Należy pamiętać, że jeśli otrzymamy płatność w naszych systemach po godzinie 17:00 czasu środkowoeuropejskiego lub w dni wolne od pracy, płatność zostanie uznana za otrzymaną następnego dnia roboczego.
Informujemy również, że jesteśmy zobowiązani do przeprowadzenia kontroli weryfikacyjnych, które mogą wydłużyć czas przetwarzania płatności. W związku z tym możemy zażądać od użytkownika dodatkowych informacji podczas tego procesu weryfikacji. Prosimy o regularne sprawdzanie zarejestrowanego adresu e-mail - i folderu spamu - w celu udzielenia odpowiedzi na wszelkie otrzymane od nas prośby o informacje, aby uniknąć niepotrzebnych opóźnień w transakcji.
Średni czas realizacji zlecenia płatności wynosi od 5 do 7 dni roboczych . Zespół Mi Envío w szczególności, a Transpaygo w ogóle, zawsze dołoży wszelkich starań, aby sfinalizować transakcję tak szybko, jak to możliwe. Niezależnie od powyższego, jeśli z jakiegokolwiek powodu nie będziemy w stanie przetworzyć transakcji w odpowiednim czasie, użytkownik zostanie o tym niezwłocznie powiadomiony za pośrednictwem podanego przez niego adresu e-mail. W takiej wiadomości użytkownik zostanie poinformowany, że transakcja nie mogła zostać zrealizowana i, w miarę możliwości, podamy powody, dla których nie mogliśmy zrealizować transakcji wraz z rozwiązaniem wszelkich błędów.
4. Promocje i linki do innych stron internetowych
Od czasu do czasu Mi Envio i Transpaygo mogą przeprowadzać promocje na Stronie Fonmoney. Promocje te będą podlegać określonym dodatkowym warunkom. Takie warunki (w tym data zakończenia każdej promocji) będą wyraźnie wyszczególnione na Stronie Internetowej.
Dostęp do Witryny i korzystanie z niej odbywa się na własne ryzyko użytkownika, a Mi Envio nie oświadcza ani nie gwarantuje, że korzystanie z Witryny lub jakichkolwiek materiałów pobranych z Witryny nie spowoduje szkód majątkowych, w tym między innymi utraty danych lub wirusów komputerowych.
Niektóre strony Witryny mogą zawierać linki hipertekstowe do stron internetowych, które nie są tworzone ani utrzymywane przez Mi Envio, Transpaygo lub Fonmoney. Użytkownik zostaje niniejszym poinformowany i odpowiednio ostrzeżony, że po uzyskaniu dostępu do innych stron internetowych za pośrednictwem takich linków hipertekstowych, niniejsze Warunki, korzyści i ochrona prywatności zapewniane przez naszą Witrynę nie będą miały zastosowania, a zatem użytkownik powinien być świadomy i przestrzegać wymagań tych niezależnie utrzymywanych indywidualnych witryn lub stron internetowych. Mi Envío nie ponosi odpowiedzialności za zawartość, dostępność lub korzystanie z takich powiązanych stron internetowych, a użytkownik zgadza się, że uzyskuje dostęp do takich linków na własne ryzyko.
5. Obsługa klienta, reklamacje i komunikacja
Mi Envío i Transpaygo dokładają wszelkich starań, aby zapewnić naszym klientom najwyższy poziom usług, zarówno poprzez oferowane przez nas produkty, jak i nasz zespół obsługi klienta, i bardzo cenimy sobie Twoją opinię. Dlatego też Transpaygo posiada scentralizowane centrum obsługi klienta (zwane dalej "CSC"), które obsługuje klientów i użytkowników wszystkich spółek zależnych grupy.
Jeśli masz coś, co chciałbyś zgłosić lub masz problem, skontaktuj się z naszym działem CSC za pośrednictwem środków udostępnionych Ci - i wskazanych poniżej - przez Mi Envío i Transpaygo, a my dołożymy wszelkich starań, aby rozwiązać problem tak szybko i skutecznie, jak to możliwe.
Ponieważ nasze Usługi są świadczone wyłącznie za pośrednictwem Internetu, Mi Envío skoncentrowało się i zaprojektowało swoją Obsługę Klienta tak, aby była ona również dostępna online z każdym aspektem świadczonym w ten sposób. Akceptując niniejsze Warunki, użytkownik wyraźnie zgadza się, że wszelkie skargi lub roszczenia mogą być składane online za pośrednictwem następujących środków:
- Wypełniając formularz udostępniony w tym celu na stronie internetowej Fonmoney, , gdzie można również zapoznać się z regulaminem obsługi klienta.
- Możesz również skontaktować się z nami bezpośrednio, wysyłając wiadomość e-mail na adres [email protected] , , opisując charakter swojego pytania, niezadowolenia lub skargi, a my upewnimy się, że wiadomość e-mail dotrze do odpowiedniego działu i osoby. Nasz zespół obsługi klienta jest przeszkolony w zakresie rozpoznawania i rozpatrywania wszelkich skarg oraz zna ustalone procedury Transpaygo i Mi Envío.
Zapewniamy również, że dołożymy wszelkich starań, aby odpowiedzieć na Twoje obawy tak szybko (a w każdym razie w ciągu dwóch (2) miesięcy) i skutecznie, jak to możliwe, zawsze mając na uwadze Twoje najlepsze interesy, więc poczekaj na naszą szczegółową odpowiedź.
Jeśli jednak użytkownik nie jest zadowolony z naszych usług, rozwiązania lub odpowiedzi, może również złożyć skargę lub roszczenie bezpośrednio do Banco de España za pośrednictwem podanego kanału. Dane kontaktowe znajdują się poniżej:
Bank Hiszpanii
Podmiot Dział Postępowania
C/Alcalá 48 (28014 Madrid)
Telefon: 900.545.454 / 913.388.830
Możesz skontaktować się z nimi telematycznie za pośrednictwem ich strony internetowej: their website
Należy jednak pamiętać, że aby Banco de España mógł rozpatrzyć reklamację za pośrednictwem opisanych powyżej kanałów, obowiązkowym wymogiem - przewidzianym w samych przepisach - będzie wcześniejsze złożenie skargi do naszej instytucji.
Należy pamiętać, że zawsze będziemy komunikować się z użytkownikiem za pośrednictwem adresu e-mail podanego podczas procesu rejestracji, dlatego należy upewnić się, że jest to adres, który użytkownik regularnie sprawdza i do którego ma dostęp.
Do celów umownych użytkownik wyraża zgodę na ten elektroniczny sposób komunikacji i przyjmuje do wiadomości, że wszystkie umowy, powiadomienia, informacje i inne komunikaty, które dostarczamy użytkownikowi drogą elektroniczną, są zgodne z wszelkimi wymogami prawnymi, zgodnie z którymi takie komunikaty muszą mieć formę pisemną. Warunek ten nie ma wpływu na ustawowe prawa użytkownika.
Więcej informacji na temat obsługi klienta można znaleźć na stronie Regulamin obsługi klienta.
6. Partnerzy/strony trzecie
Moc wiążąca niniejszych OWU obejmuje wyłącznie strony umowy, w związku z czym osoba niebędąca stroną niniejszych OWU nie ma żadnych praw wynikających z zasady względności umów (art. 1257 k.c.).
Niektóre produkty i usługi, które mogą być oferowane do sprzedaży za pośrednictwem Strony lub innych usług oferowanych przez Mi Envio, mogą być wysyłane, tworzone, dostarczane lub rozwijane przez strony trzecie. W takim przypadku zostanie wyraźnie określone, czyja jest to usługa i że będą miały zastosowanie warunki strony trzeciej.
Mi Envio nie może trwale zweryfikować dokładności lub kompletności informacji lub przydatności lub jakości produktów i usług tych stron trzecich. Użytkownik powinien zatem zasięgnąć informacji bezpośrednio u odpowiedniego dostawcy będącego osobą trzecią przed poleganiem na informacjach osób trzecich lub zawarciem transakcji w związku z produktami i usługami osób trzecich wymienionymi na Stronie Internetowej.
Jeśli nie ma wyraźnego wskazania, że niniejsza oferta jest dostarczana przez stronę trzecią i obowiązują warunki strony trzeciej, wówczas Warunki Mi Envio będą miały pierwszeństwo przed warunkami strony trzeciej.
7. Obowiązki i odpowiedzialność
7.1 Obowiązki i odpowiedzialność Mi Envio
Z zastrzeżeniem niniejszych Warunków, zobowiązujemy się świadczyć Usługę z należytą starannością. Usługa może nie być dostępna w całości lub w części w niektórych regionach, krajach lub jurysdykcjach.
Dołożymy wszelkich starań, aby niezwłocznie przetwarzać Transakcje, ale należy pamiętać, że mogą wystąpić opóźnienia w przetwarzaniu Transakcji z wielu powodów, w tym między innymi: naszego obowiązku weryfikacji tożsamości użytkownika; naszego procesu walidacji zleceń płatniczych; wszelkich kontaktów z użytkownikiem; zgodności z obowiązującymi przepisami prawa; lub zmian w godzinach pracy i dostępności walut.
Mi Envío dołoży wszelkich starań, aby zapewnić, że Strona Internetowa jest dostępna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, bez uszczerbku dla godzin wyznaczonych na przyjmowanie zleceń płatniczych, które zostaną opublikowane na Stronie Internetowej. Jednakże, biorąc pod uwagę złożoność systemów i sieci wykorzystywanych przez Mi Envío, nie jest możliwe zagwarantowanie działania wolnego od usterek lub przerw. Niezależnie od powyższego, Mi Envío zawsze będzie dążyć do przywrócenia ciągłości usług tak szybko, jak to możliwe.
Mi Envío może, z powodu awarii, konserwacji systemu, problemów technicznych, przestojów operacyjnych, włamań lub wszelkiego rodzaju ataków komputerowych oraz, ogólnie, z powodu jakichkolwiek nieprzewidzianych okoliczności lub siły wyższej, modyfikować, anulować, zawieszać i/lub tymczasowo usuwać zlecenia płatnicze, zwalniając tym samym Mi Envío z wszelkiej odpowiedzialności, jaką może ponieść w wyniku takich nieprzewidzianych okoliczności lub siły wyższej.
W zależności od wartości i miejsca docelowego transakcji, Mi Envío może weryfikować tożsamość Użytkowników za pośrednictwem dostawców usług KYC (Poznaj swojego klienta) w momencie rejestracji lub przy zlecaniu kolejnych transakcji.
Mi Envío zastrzega sobie prawo do odmowy dostarczenia użytkownikowi którejkolwiek z oferowanych Usług (a tym samym każda umowa pomiędzy użytkownikiem a Mi Envío zostanie uznana za nieważną), jeśli podczas procesu weryfikacji użytkownika lub podczas składania zlecenia płatniczego zostanie wykryta którakolwiek z poniższych okoliczności:
- nie jesteśmy w stanie uzyskać wystarczającego dowodu tożsamości użytkownika. W związku z tym należy pamiętać, że Mi Envío nie zaakceptuje żadnego dokumentu tożsamości, który nie jest ważny lub akceptowalny przez oficjalne władze w kraju pochodzenia;
- nie jesteśmy w stanie zweryfikować przekazanych nam danych osobowych;e are unable to verify the personal data you have provided us with;
- mamy powody sądzić, że komunikacja użytkownika z nami (w jakikolwiek sposób) jest nieprawidłowa, niekompletna, nieautoryzowana lub sfałszowana;
- przekazuje nam fałszywe, nieprawidłowe lub niekompletne informacje;
- Twoja transakcja nie zostanie dostarczona do nas wystarczająco wcześnie, abyśmy mogli przetworzyć ją zgodnie z Twoją prośbą (na przykład: prosisz o przelew tego samego dnia do kraju, ale otrzymujemy Twoje zamówienie po godzinie 17:00 czasu środkowoeuropejskiego);
- transakcja nie może być zgodna z wymogami organów regulacyjnych lub rządowych (podczas wysyłania lub odbierania);
- w ten sposób możemy naruszyć wszelkie przepisy prawa, regulacje, kodeksy, zasady wewnętrzne lub inne obowiązki, które mają do nas zastosowanie;
- w ten sposób możemy narazić się na działania ze strony jakiegokolwiek rządu lub organu regulacyjnego.
We wszystkich takich przypadkach, ale nie tylko, gdy użytkownik przesyła Transakcję, prosi o przetworzenie transakcji w jego imieniu. Mi Envío zastrzega sobie prawo do podjęcia uzasadnionej decyzji o przyjęciu lub odrzuceniu oferty przetworzenia tej transakcji. Jeśli zdecydujemy się nie przetwarzać transakcji, niezwłocznie powiadomimy użytkownika o tej decyzji i zwrócimy wszelkie pieniądze, które nam zapłacił, wyjaśniając powody, dla których nie przetwarzamy transakcji.
Jako autoryzowana instytucja płatnicza jesteśmy odpowiedzialni i zobowiązani do segregowania środków użytkownika. Robimy to poprzez umieszczenie środków na oddzielnym rachunku (zwanym "rachunkiem zabezpieczającym") w jednym z następujących miejsc:
- Raiffeisen Bank International AG (RBI), Austria lub,
- Banco Bilbao Vizcaya Argentaria (BBVA), España.
Jako autoryzowana instytucja płatnicza, środki przechowywane u nas nie są objęte programem rekompensat za usługi finansowe. Zamiast tego środki są przechowywane zgodnie z uznanymi wytycznymi BDE dotyczącymi zabezpieczeń, zgodnie z którymi segregujemy środki na dedykowanym koncie zabezpieczającym. Oznacza to, że środki te są oddzielone od naszych innych aktywów, dzięki czemu w przypadku naszej niewypłacalności środki te będą dostępne i wykorzystane do spłaty Ciebie i innych klientów.
RBI (Raifeisen International Bank AG z Austrii) i BBVA (Banco Bilbao Vizcaya Argentaria z Hiszpanii), które są jednymi z największych banków w swoich krajach) zapewniają nam rachunki zabezpieczające. Należy jednak zauważyć, że nie monitorują one środków, które umieszczamy na rachunkach zabezpieczających, ani sposobu, w jaki obsługujemy te rachunki.
Mi Envío zastrzega sobie również prawo do odrzucenia transakcji od niektórych Użytkowników lub dla niektórych Odbiorców, w tym podmiotów i osób znajdujących się na listach zastrzeżonych lub zakazanych wydawanych od czasu do czasu przez rząd, organy ponadrządowe lub jakąkolwiek organizację pozarządową lub inną listę podejrzanych przestępców, osób zajmujących eksponowane stanowiska polityczne lub objętych sankcjami. W związku z tym należy pamiętać, że nasi dostawcy KYC przeprowadzają odpowiednie kontrole.
Nie wszystkie instrumenty płatnicze są dostępne dla wszystkich klientów przez cały czas, a Mi Envio może, według własnego uznania, odrzucić transakcje finansowane za pomocą niektórych instrumentów płatniczych.
W przypadku, gdy Mi Envio zdecyduje się skorzystać z usług zewnętrznego Usługodawcy w celu pobrania środków lub w inny sposób odzyskania środków, zastosowanie będą miały warunki i postanowienia Usługodawcy. Postaramy się zapewnić Nadawcom i Odbiorcom aktualne informacje na temat lokalizacji i godzin otwarcia naszych Dostawców Usług poprzez informacje na naszej Stronie Internetowej. Jednakże, użytkownik zgadza się, że ani Mi Envio, ani Transpaygo lub Fonmoney, nie ponoszą odpowiedzialności za jakiekolwiek nieścisłości, które mogą pojawić się w takich informacjach lub za jakiekolwiek szkody, które mogą wynikać z nieprawidłowych lub niekompletnych informacji.
Mi Envio i/lub Transpaygo mogą, bez wcześniejszego powiadomienia (z wyjątkiem przypadków wymaganych przez prawo) i bez ponoszenia jakiejkolwiek odpowiedzialności wobec użytkownika, zablokować konto użytkownika lub natychmiast zakończyć lub zawiesić dostęp użytkownika do naszych Usług w dowolnym momencie, w tym, bez ograniczeń, jeśli:
- próbuje przelać lub obciążyć środki z konta, które nie należy do użytkownika; lub
- konto, na którym nie ma wystarczających środków lub które wygasło,
- dostępna linia kredytowa karty kredytowej użytej do płatności jest niewystarczająca;
- otrzymujemy sprzeczne roszczenia dotyczące własności lub prawa do wypłaty środków z konta karty debetowej lub kredytowej;
- doświadczamy prób manipulowania, hakowania, modyfikowania lub zakłócania bezpieczeństwa lub funkcjonalności naszej Witryny;
- doświadczamy prób transferu środków pochodzących z nielegalnych dochodów, które są uważane za pranie brudnych pieniędzy;
- użytkownik naruszył jakiekolwiek postanowienie lub warunek niniejszego Regulaminu lub jakiekolwiek oświadczenie lub gwarancja złożone przez użytkownika na mocy niniejszego Regulaminu są nieprawdziwe;
- Użytkownik jest niewypłacalny lub zbankrutował;
- nasz zespół inspektorów ds. zatwierdzania, analizując transakcję użytkownika, wykryje jakikolwiek rodzaj ryzyka w operacji użytkownika, który może, ale nie musi być powiązany z praniem pieniędzy lub finansowaniem terroryzmu lub, ogólnie, który wiąże się z jakimkolwiek podejrzeniem, że jest sprzeczny z obowiązującymi przepisami prawa, zasadami lub regulacjami wewnętrznymi.
- ustaliliśmy, że Twój profil jest nieaktywny. W przypadku reaktywacji należy skontaktować się z działem obsługi klienta pod adresem [email protected].
- ogólnie, w przypadku wykrycia niewłaściwego korzystania z naszej Witryny.
Mi Envio nie ponosi odpowiedzialności za:
- nieprzestrzegania instrukcji użytkownika w wyniku okoliczności, które można racjonalnie uznać za pozostające poza naszą kontrolą;
- awarie urządzeń komunikacyjnych, których nie można racjonalnie uznać za pozostające pod naszą kontrolą i które mogą wpływać na dokładność lub terminowość wysyłanych do nas wiadomości;
- wszelkie straty lub opóźnienia w przesyłaniu wiadomości wynikające z korzystania z usług jakiegokolwiek dostawcy usług internetowych lub spowodowane przez jakąkolwiek przeglądarkę lub inne oprogramowanie, na które nie mamy wpływu;
- błędy w Witrynie lub Usłudze spowodowane niekompletnymi lub nieprawidłowymi informacjami przekazanymi nam przez użytkownika lub osobę trzecią.
- za niemożność realizacji zleceń płatniczych z powodu błędów lub nieścisłości w szczegółach płatności Beneficjenta; ani nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikające z utraty danych, szkód wtórnych, utraty zysku lub jakichkolwiek innych strat lub szkód spowodowanych zaniedbaniem lub naruszeniem przez Użytkownika warunków niniejszych Ogólnych Warunków Umowy.
Niniejsza klauzula nie wyłącza ani nie ogranicza naszej odpowiedzialności za zaniedbania lub oszustwa, które mogą być bezpośrednio przypisane Mi Envío.
Mi Envío nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikające z niedokonania lub opóźnienia płatności przekazu pieniężnego na rzecz beneficjenta lub jeśli transakcja nie zostanie przeprowadzona w ramach usługi z któregokolwiek z powyższych powodów.
7.2 Obowiązki i odpowiedzialność użytkownika
Aby korzystać z Usług, użytkownik musi najpierw zarejestrować się i uzyskać Konto w Witrynie. Można to zrobić, wypełniając odpowiednie informacje na ekranie rejestracji w Witrynie. Wymagane dane osobowe będą zależeć od kwoty, którą użytkownik chce wysłać, kraju, w którym przebywa oraz kraju, do którego chce wysłać pieniądze. Postaramy się przetworzyć otwarcie konta tak szybko, jak to możliwe, a jeśli będziemy mieć wszystkie prawidłowe informacje, będzie to prawie natychmiastowe.
Podobnie, jak wcześniej wspomniano, Użytkownik musi być pełnoletni.
W przypadku wykrycia, że otrzymane informacje:
- jest niekompletna lub nie zawiera wszystkich potrzebnych szczegółów;
- nie uzyskamy zadowalających lub ważnych dowodów ich tożsamości;
- nie jest możliwe zweryfikowanie ich tożsamości u zewnętrznych dostawców;
- jest niespójny;
- pochodzi z kraju, w którym musimy zwracać szczególną uwagę na identyfikację nadawców i odbiorców;
będziemy musieli zastosować dalsze środki należytej staranności i dochodzenie (np. poprzez zażądanie od użytkownika dodatkowych informacji lub dokumentacji) i/lub nie będziemy w stanie natychmiast otworzyć rachunku i/lub zachowamy prawo do przetwarzania tych informacji, gdy uznamy to za stosowne w celu podjęcia decyzji o otwarciu rachunku.
Jak stwierdzono w poprzednich sekcjach niniejszych warunków, obowiązkiem użytkownika jest podanie prawdziwych, jasnych i dokładnych danych osobowych podczas procesu rejestracji, a użytkownik ponosi wyłączną odpowiedzialność za dokładność dostarczonych danych. Obowiązkiem i odpowiedzialnością każdego Użytkownika jest również aktualizowanie podanych informacji i informowanie nas o wszelkich zmianach, które mogą wystąpić.
Podobnie, obowiązkiem użytkownika będzie potwierdzenie, na żądanie po 6 miesiącach braku aktywności, że podane informacje są nadal dokładne i zgodne z prawdą.
Konto może odpowiadać tylko jednemu Użytkownikowi, jest osobiste i niezbywalne. Mi Envío nie zezwala ani nie akceptuje wspólnego korzystania z Kont, a każde Konto musi być używane wyłącznie przez Użytkownika, który je posiada, niezależnie od relacji, jakie istnieją między dwiema osobami. Jeśli klient chce korzystać z naszych Usług, musi utworzyć własne konto z własnymi danymi.
W ścisłym związku z powyższym, dane identyfikacyjne Użytkownika nie są publiczne, a każdy adres e-mail i hasło muszą być używane przez jednego użytkownika i nie mogą być przenoszone. Użytkownik ponosi wyłączną odpowiedzialność za korzystanie z hasła uzyskanego na Stronie, w związku z czym jest zobowiązany do korzystania z niego z zachowaniem należytej poufności i nie może go przekazywać ani ujawniać osobom trzecim. W tym celu Mi Envío zawsze zakłada, że instrukcje dotyczące wykonania Usługi z określonego profilu odpowiadają ważnemu i uzasadnionemu żądaniu Usługi utworzonemu przez Użytkownika posiadającego konto, który ponosi wyłączną odpowiedzialność za działania i umowy realizowane w ramach jego Konta.
Użytkownik może w dowolnym momencie zażądać zmiany lub odzyskania swojego hasła użytkownika za pośrednictwem Witryny. W tym celu Użytkownik musi postępować zgodnie z procedurą zmiany lub odzyskiwania hasła Użytkownika wskazaną na Stronie Internetowej.
W przypadku utraty, kradzieży lub rabunku adresu e-mail lub hasła użytkownika, a także jakiegokolwiek ryzyka dostępu do nich przez osobę trzecią, Użytkownik jest zobowiązany do ich zmiany za pośrednictwem Witryny i niezwłocznego powiadomienia Mi Envio pod adresem [email protected].
Należy pamiętać, że nazwa użytkownika i hasło mogą być używane na stronie www.fonmoney.com, a także w powiązanych aplikacjach mobilnych. Niniejszy Regulamin ma zastosowanie do korzystania z Usług na każdej z tych stron.
Opłata za usługę będzie naliczana dodatkowo do kwoty transakcji za każdą przesłaną transakcję. Płatność jest należna w momencie złożenia transakcji. Jeśli użytkownik złoży zlecenie płatnicze, w wyniku którego Mi Envio, Transpaygo lub Fonmoney poniosą jakiekolwiek opłaty - które mogą obejmować między innymi zwroty lub inne opłaty - użytkownik wyraźnie zgadza się zwrócić Transpaygo lub którejkolwiek z jej spółek zależnych wszelkie opłaty poniesione przez Transpaygo lub którąkolwiek z jej spółek zależnych.
Wysyłając pieniądze zgodnie z niniejszymi warunkami, użytkownik jest odpowiedzialny za upewnienie się, że wszystkie szczegóły transakcji są dokładne przed wysłaniem. Należy pamiętać, że po przesłaniu transakcji do przetworzenia nie będzie można zmienić żadnych jej szczegółów. W związku z tym użytkownik będzie miał możliwość potwierdzenia szczegółów transakcji przed jej przesłaniem, aby mógł dokładnie zweryfikować podane informacje.
W przypadku wykrycia błędu w szczegółach transakcji, użytkownik może wysłać do nas wiadomość e-mail na adres [email protected], aby spróbować anulować transakcję, przy czym należy pamiętać, że jeśli zlecenie płatnicze zostało już przetworzone, nie możemy zagwarantować anulowania i zwrotu kosztów transakcji.
Mi Envío, Transpaygo lub Fonmoney nie ponoszą odpowiedzialności za jakiekolwiek opłaty lub obciążenia, które użytkownik może ponieść w związku z korzystaniem z określonego instrumentu płatniczego w celu sfinansowania transakcji. Mogą one obejmować między innymi nieautoryzowane opłaty nałożone przez banki w przypadku braku wystarczających środków na koncie bankowym lub opłaty za "zaliczkę gotówkową" i dodatkowe odsetki, które mogą zostać nałożone przez dostawców kart kredytowych, jeśli traktują korzystanie z Usługi jako transakcję gotówkową, a nie transakcję zakupu.
Użytkownik będzie korzystał z Usługi wyłącznie w celu wysyłania pieniędzy do osób, które zna osobiście, a nie w celu płacenia za towary lub usługi. Jeśli, naruszając niniejszą klauzulę, użytkownik zdecyduje się zapłacić stronom trzecim za towary i usługi za pośrednictwem Witryny, użytkownik wyraźnie przyjmuje do wiadomości, że Mi Envio nie ma kontroli i nie ponosi odpowiedzialności za jakość, bezpieczeństwo, legalność lub dostawę takich towarów lub usług oraz że takie korzystanie z Usługi odbywa się na własne ryzyko użytkownika. Jeśli Mi Envio uzna, że użytkownik korzysta z Usługi w celu zakupu towarów lub usług, zastrzegamy sobie prawo do anulowania transakcji.
Zarówno użytkownik, jak i odbiorcy transakcji działają wyłącznie we własnym imieniu. Użytkownik nie może wysyłać ani odbierać transakcji w imieniu osoby trzeciej. W przypadku, gdy użytkownik chce wysłać lub otrzymać transakcję w imieniu osoby prawnej, firmy lub jakiegokolwiek podmiotu innego niż osoba fizyczna, najpierw poinformuje Mi Envio o takiej chęci i dostarczy wszelkie dodatkowe informacje o podmiocie, których możemy zażądać w celu wiarygodnej identyfikacji beneficjenta rzeczywistego i innych informacji niezbędnych nam do ostatecznej oceny, czy transakcja powinna zostać zatwierdzona, czy odrzucona.
Korzystając z Usługi, użytkownik będzie przestrzegać niniejszych warunków, a także wszelkich obowiązujących przepisów prawa, zasad lub regulacji. Naruszeniem niniejszych warunków jest korzystanie z Usługi w celu wysyłania pieniędzy (i) do Odbiorcy, wiedząc, że Nadawca naruszył Warunki, lub (ii) w związku z nielegalną działalnością, w tym między innymi praniem pieniędzy, oszustwami i/lub finansowaniem organizacji terrorystycznych. Jeśli użytkownik korzysta z Usługi w związku z nielegalną działalnością, Mi Envio będzie zobowiązane do poinformowania odpowiednich organów prawnych.
Podczas korzystania z naszej Witryny lub Usługi lub interakcji z Mi Envío, innym Użytkownikiem lub stroną trzecią, nie wolno:
- naruszać niniejszych Warunków lub jakiejkolwiek innej umowy pomiędzy użytkownikiem a Mi Envio;
- otwierać więcej niż jednego konta bez naszej uprzedniej pisemnej zgody;
- podawania nieprawdziwych, niedokładnych lub wprowadzających w błąd informacji;
- zezwalać innym osobom na dostęp do danych rejestracyjnych użytkownika i korzystanie z jego konta, zapewniając ich bezpieczeństwo przez cały czas;
- odmówić potwierdzenia jakichkolwiek informacji, które nam przekazujesz, w tym dowodu posiadania środków, miejsca zamieszkania, tożsamości itp;
- odmówić współpracy przy jakimkolwiek wewnętrznym dochodzeniu, np. odmówić dostarczenia nam dodatkowej dokumentacji na żądanie (należy pamiętać, że podczas świadczenia Usługi, jeśli zażądamy od użytkownika dodatkowych informacji lub dokumentacji, użytkownik może nam je dostarczyć lub nie. Mi Envío zastrzega sobie jednak prawo do anulowania i zwrotu kosztów transakcji, jeśli użytkownik odmówi współpracy z nami);
- korzystać z anonimowego serwera proxy (narzędzia, które próbuje uniemożliwić śledzenie aktywności); ani kopiować lub monitorować naszej Witryny za pomocą robota, pająka lub innego automatycznego urządzenia lub procesu ręcznego, bez naszej uprzedniej pisemnej zgody;
- naruszać jakichkolwiek przepisów prawa, regulacji lub zasad wewnętrznych;
- naruszać jakichkolwiek praw własności intelektualnej Mi Envío, Transpaygo lub fonmoney; działać w sposób niezgodny z prawem, nękać lub grozić;
- wysyłanie lub otrzymywanie potencjalnie oszukańczych środków lub środków pochodzących z nielegalnych działań lub przeznaczonych do opłacenia nielegalnych działań;
- ujawniać informacji o innym użytkowniku osobom trzecim ani wykorzystywać takich informacji do celów marketingowych;
- dostarczać wirusów, koni trojańskich, robaków lub innych procedur programowania komputerowego, które mogą uszkodzić, zakłócić lub przywłaszczyć system, dane lub informacje Użytkownika;
- ujawniać hasła użytkownika innej osobie lub używać hasła innej osoby;
- disclose the User's password to another person or use another person's password;
- lub ogólnie niewłaściwego korzystania z naszej Witryny.
Mi Envio może, jeśli jest to konieczne do świadczenia Usługi, przechowywać wszystkie informacje wymagane od Odbiorcy w celu potwierdzenia jego tożsamości lub związane z jego konkretną transakcją. Taki dowód może obejmować odpowiednią formę ważnej i aktualnej identyfikacji z listy akceptowalnych dokumentów dostarczonych przez usługodawcę i/lub numer śledzenia transakcji, osobisty numer identyfikacyjny (PIN), "hasło", "tajne słowo" lub inne podobne identyfikatory.
Użytkownik zobowiązuje się nie korzystać z Usług lub portalu Fonmoney w celu prowadzenia jakiejkolwiek nielegalnej działalności, a Mi Envio zastrzega sobie prawo do zbadania wszelkich podejrzanych działań lub w odpowiedzi na zgłoszoną skargę lub naruszenie. Podczas badania takiej działalności Mi Envio zastrzega sobie prawo do zgłoszenia podejrzewanej nielegalnej działalności odpowiedniej osobie lub organowi i przekazania im wszelkich istotnych informacji, w tym danych osobowych.
Użytkownik oświadcza, że jest świadomy i akceptuje fakt, że nie może scedować całości lub części jakichkolwiek praw lub obowiązków wynikających z niniejszych warunków bez uprzedniej pisemnej zgody Mi Envío; i wyraźnie upoważnia Mi Envío do scedowania całości lub części praw lub obowiązków wynikających z niniejszych warunków na swoją spółkę dominującą lub dowolną z jej spółek zależnych lub powiązanych. Cesja na jakąkolwiek stronę trzecią inną niż wskazana powyżej wymaga uprzedniej pisemnej zgody Użytkownika.
Użytkownik przyjmuje na siebie odpowiedzialność za wszelkie szkody wynikające z korzystania z Witryny w celach sprzecznych z prawem, dobrymi obyczajami, porządkiem publicznym i obowiązującymi przepisami, zwalniając Mi Envío, jej administratorów, pracowników i przedstawicieli z wszelkiej odpowiedzialności.
Użytkownik przyjmuje do wiadomości i akceptuje, że Mi Envío i / lub podmioty, za pośrednictwem których Mi Envío przetwarza zlecenia płatnicze, mogą wymagać dodatkowych informacji o Użytkowniku, zleceniu płatniczym lub Beneficjencie zlecenia płatniczego, a Użytkownik zobowiązuje się dostarczyć te informacje do Mi Envío w odpowiednim czasie i formie.
7.3 Prawo do odstąpienia, anulowania, zwrotu i roszczeń
Wszyscy Użytkownicy mają prawo zażądać zwrotu kosztów swojego zlecenia płatniczego, który zostanie dokonany w zakresie, w jakim zlecenie płatnicze nie zostało jeszcze przez nas przetworzone. W związku z tym zwrócimy użytkownikowi nadpłaconą kwotę, którą otrzymamy w wyniku naruszenia naszej umowy z użytkownikiem (oznacza to, że na przykład w przypadku niepowodzenia przelewu pieniężnego w takich okolicznościach zwrócimy użytkownikowi Kwotę transakcji i Opłatę za usługę).
Jeśli skontaktujesz się z nami pod adresem www.fonmoney.com/contacts/ or lub [email protected], poinformujemy Cię o przysługujących Ci prawach do zwrotu kosztów lub odszkodowania.
Należy pamiętać, że zgodnie z postanowieniami art. 103 ustawy 3/2014 z dnia 27 marca, która zmienia zmieniony tekst ustawy ogólnej o ochronie konsumentów i użytkowników, prawo do odstąpienia od umowy nie ma zastosowania do umów dotyczących świadczenia usług, gdy usługa została w pełni wykonana, po rozpoczęciu realizacji, za uprzednią wyraźną zgodą konsumenta i użytkownika oraz za potwierdzeniem przez konsumenta i użytkownika, że po pełnym wykonaniu umowy przez nas , utracisz prawo do odstąpienia od umowy.
W przypadku jakiegokolwiek zwrotu kwot otrzymanych przez Użytkownika, taki zwrot zostanie dokonany przy użyciu tych samych środków płatności, z których korzystał Użytkownik, chyba że postanowiono inaczej. Wszelkie roszczenia o zwrot mogą być zgłaszane wyłącznie przez zarejestrowanego Użytkownika i posiadacza Konta Fonmoney. W przypadku, gdy Użytkownik wyraźnie wskaże, że chce otrzymać zwrot na konto inne niż powiązane z kartą kredytową użytą do zapłaty kwoty zlecenia płatniczego, Mi Envío zażąda dowodu własności konta bankowego, na które chce otrzymać pieniądze, które w każdym przypadku musi być zgodne z Użytkownikiem posiadającym Konto Fonmoney.
Wysyłając przelew pieniężny do odbiorcy, który nie jest zarejestrowany w naszym serwisie, użytkownik akceptuje postanowienia niniejszej klauzuli nie tylko w swoim imieniu, ale także w imieniu odbiorcy.
Użytkownik zgadza się pokryć i zabezpieczyć Mi Envío, Transpaygo i Fonmoney, a także wszelkie ich spółki zależne, stowarzyszone, członków zarządu, dyrektorów, pracowników, agentów, niezależnych wykonawców, reklamodawców, partnerów i co-branderów przed wszelkimi stratami, szkodami, roszczeniami, działaniami lub żądaniami, w tym uzasadnionymi kosztami prawnymi, wynikającymi z korzystania lub niewłaściwego korzystania z tej Witryny lub Usługi, wszelkich działań, które mają miejsce pod hasłem lub loginem konta e-mail użytkownika, naruszenia przez użytkownika niniejszego Regulaminu lub jakiegokolwiek innego naruszenia praw innej osoby lub strony.
W żadnym wypadku Mi Envío, Transpaygo lub Fonmoney nie ponoszą odpowiedzialności za:
- niewykonania instrukcji użytkownika w wyniku okoliczności pozostających poza naszą uzasadnioną kontrolą;
- awarie urządzeń komunikacyjnych, których nie można racjonalnie uznać za pozostające pod naszą kontrolą i które mogą wpływać na dokładność lub terminowość wysyłanych do nas wiadomości;
- straty lub opóźnienia w przesyłaniu wiadomości wynikające z korzystania z dowolnego dostawcy usług internetowych lub spowodowane przez jakąkolwiek przeglądarkę lub inne oprogramowanie, na które nie mamy wpływu;
- błędy na stronie internetowej lub w Usłudze spowodowane niekompletnymi lub nieprawidłowymi informacjami przekazanymi nam przez użytkownika lub osobę trzecią.
8. Kursy wymiany walut i opłaty
8.1 Kursy wymiany
Mi Envío postara się zaoferować optymalny kurs wymiany w oparciu o kurs otrzymany od zewnętrznych dostawców. Ponadto, Mi Envío będzie pobierać procent od środków transferowanych w zależności od ryzyka ponoszonego przez Mi Envío z powodu zmienności rynku walutowego. W czasach bardzo burzliwych rynków, Mi Envío zastrzega sobie prawo do zwiększenia marży na kursie wymiany, aby zrekompensować to dodatkowe ryzyko biznesowe, którego Mi Envío może doświadczyć.
W przypadku nałożenia podatku VAT, podatku od sprzedaży lub jakiegokolwiek innego cła lub podatku na jakąkolwiek usługę świadczoną przez nas za pośrednictwem Witryny lub Usług, użytkownik zapłaci nam, oprócz jakiegokolwiek wynagrodzenia należnego lub które ma zostać dostarczone przez użytkownika za taką dostawę, Kwotę Dostawy obliczoną poprzez pomnożenie obowiązującej stawki podatku VAT przez wynagrodzenie za odpowiednią dostawę należną lub która ma zostać dostarczona (bez żadnych odliczeń lub potrąceń) przez użytkownika na mocy jakiegokolwiek innego postanowienia niniejszej Umowy.
Mi Envío gwarantuje przelew środków na tych warunkach w ciągu godzin roboczych, chyba że transakcja nie powiodła się lub została odrzucona. Jeśli transakcja została dokonana poza godzinami pracy, kurs wymiany może ulec zmianie po sfinalizowaniu transakcji. Użytkownik zostanie poinformowany o wszelkich zmianach pocztą elektroniczną.
Zastrzegamy sobie prawo do dostosowania spreadu walutowego w czasie, gdy rynki są zamknięte (weekendy, święta państwowe), w celu uniknięcia strat spowodowanych wahaniami kursów walut i zapewnienia wynikającej z tego płatności na rzecz naszych klientów.
8.2 Taryfy
Mi Envio pobiera opłatę za Usługę. Opłata za każdą transakcję może ulec zmianie w celu dostosowania do warunków rynkowych, opłat należnych przez Mi Envio zewnętrznym dostawcom lub sieci SWIFT. Mi Envio nie zmieni opłaty po uzgodnieniu z Użytkownikiem przeprowadzenia transakcji.
W przypadku rezygnacji z Usługi z powodu niewywiązania się przez klienta z jego obowiązków lub odpowiedzialności, Mi Envío zastrzega sobie prawo do niezwrócenia pobranej opłaty w części lub w całości, jeśli Usługa była używana nielegalnie.
8.3 Dodatkowa opłata
Opłaty administracyjne mogą mieć zastosowanie tylko wtedy, gdy nasze banki rozliczeniowe lub bank odbierający odrzuci transakcję z powodu nieprawidłowych szczegółów płatności, wymogów regulacyjnych lub z innego ważnego powodu. Wszelkie opłaty administracyjne od banków rozliczeniowych lub banków odbierających zostaną odjęte od kwoty płatności.
9. Dane i bezpieczeństwo
9.1 Gromadzenie danych
Program identyfikacji klientów: Dyrektywa Unii Europejskiej wymaga, aby wszystkie instytucje finansowe pomagały w zwalczaniu działań związanych z praniem pieniędzy i finansowaniem terroryzmu poprzez uzyskiwanie, weryfikowanie i rejestrowanie informacji identyfikujących wszystkich klientów. W związku z tym możemy poprosić użytkownika o dostarczenie nam informacji umożliwiających identyfikację, a także możemy zgodnie z prawem skonsultować się z innymi źródłami w celu uzyskania informacji o użytkowniku.
Weryfikacja i kontrole: Zweryfikujemy adres zamieszkania i dane osobowe użytkownika w celu potwierdzenia jego tożsamości. Możemy również przekazać dane osobowe użytkownika do biura informacji kredytowej, które może przechowywać zapis tych informacji. Działania te są podejmowane wyłącznie w celu potwierdzenia tożsamości użytkownika, a nie w celu przeprowadzenia kontroli kredytowej, co może mieć wpływ na jego zdolność kredytową. Wszystkie informacje dostarczone przez użytkownika będą traktowane w sposób bezpieczny i ściśle zgodny z ogólnym rozporządzeniem UE o ochronie danych (RODO) z 2018 r., uzupełnionym ustawą organiczną 3/2018 z dnia 5 grudnia o ochronie danych osobowych i gwarancji praw cyfrowych.
Wyrażając zgodę na niniejsze Warunki, użytkownik upoważnia nas do przeprowadzania takich zapytań, jakie uznamy za konieczne w celu zweryfikowania dostarczonych nam informacji. Możemy to zrobić bezpośrednio, na przykład prosząc użytkownika o dodatkowe informacje; prosząc użytkownika o podjęcie kroków w celu potwierdzenia własności instrumentów płatniczych lub adresu e-mail; lub weryfikując informacje użytkownika w bazach danych stron trzecich; lub za pośrednictwem innych źródeł.
9.2 Prywatność
Szanujemy prywatność wszystkich spraw naszych klientów i zawsze staramy się traktować i wykorzystywać informacje o klientach jako poufne.
Nie będziemy traktować informacji o klientach jako poufnych, jeśli są one już publicznie znane lub stały się publicznie znane nie z naszej winy.
Możemy ujawnić informacje o kliencie, jeśli jesteśmy do tego zobowiązani przez prawo, sąd, nakaz sądowy, w celu spełnienia wszelkich ustawowych, prawnych lub regulacyjnych wymogów nałożonych na nas lub przez policję lub inny organ ścigania w związku z zapobieganiem lub wykrywaniem przestępstw lub w celu zwalczania oszustw lub prania pieniędzy. Możemy również zgłaszać podejrzane działania odpowiednim organom ścigania lub innym agencjom rządowym.
Nie ujawniamy nikomu danych konta, adresów pocztowych ani adresów e-mail, chyba że jest to wymagane przez prawo. Wrażliwe informacje między przeglądarką użytkownika a dowolną stroną internetową Mi Envío są przesyłane w postaci zaszyfrowanej przy użyciu protokołu Secure Socket Layer (SSL). Podczas przesyłania poufnych informacji należy zawsze upewnić się, że przeglądarka może zweryfikować certyfikat Mi Envío.
Użytkownik wyraża zgodę na przetwarzanie przez nas jego danych osobowych w celu świadczenia Usługi, w tym w celach weryfikacyjnych określonych w niniejszej klauzuli. Użytkownik wyraża również zgodę na wykorzystywanie takich danych do komunikacji z użytkownikiem oraz do celów prawnych, księgowych i archiwizacyjnych. Akceptując niniejsze warunki, użytkownik potwierdza, że zapoznał się z Polityką Prywatności Danych Mi Envío i wyraża na nią zgodę.
10. Zrzeczenie się i rozdzielność
Żadne zrzeczenie się przez Mi Envío jakiegokolwiek terminu lub warunku określonego w niniejszych Warunkach nie będzie uważane za rozszerzenie zrzeczenia się takiego terminu lub warunku, ani za zrzeczenie się jakiegokolwiek innego terminu lub warunku. Niewykonanie przez Mi Envío swoich praw lub postanowień wynikających z niniejszych OWH nie będzie traktowane jako zrzeczenie się takich praw lub postanowień.
Jeśli sąd lub jakikolwiek inny sąd właściwej jurysdykcji uzna jakiekolwiek postanowienie niniejszych Warunków za nieważne, niezgodne z prawem lub niewykonalne z jakiegokolwiek powodu, takie postanowienie zostanie wyeliminowane lub ograniczone do minimalnego zakresu, tak aby pozostałe postanowienia Warunków mogły pozostać w pełnej mocy.
11. Niepodzielna umowa
Niniejsze Warunki stanowią jedyną i niepodzielną umowę pomiędzy użytkownikiem a Mi Envío w odniesieniu do Strony Internetowej i zastępują wszystkie równoczesne i wcześniejsze umowy, kontrakty, oświadczenia i gwarancje, zarówno pisemne, jak i ustne, odnoszące się do Strony Internetowej.
12. Jurysdykcja
Mi Envío zastrzega sobie prawo do podjęcia wszelkich kroków prawnych, jakie uzna za stosowne w przypadku niewłaściwego korzystania z Witryny i jej zawartości lub naruszenia niniejszych Warunków.
Stosunki pomiędzy Użytkownikiem a Mi Envío podlegają przepisom obowiązującym i mającym zastosowanie w Hiszpanii. W przypadku powstania jakiegokolwiek sporu, strony mogą poddać swoje spory arbitrażowi lub poddać się zwykłej jurysdykcji zgodnie z zasadami dotyczącymi jurysdykcji i kompetencji w tym zakresie. Jednakże w przypadkach, w których obowiązujące przepisy przewidują możliwość poddania się przez strony określonej jurysdykcji, Mi Envío i Użytkownik, wyraźnie zrzekając się jakiejkolwiek innej jurysdykcji, do której mogą być uprawnieni, poddają się sądom i trybunałom miasta Barcelona (Hiszpania).
Wszelkie wersje niniejszego Regulaminu w językach innych niż angielski lub hiszpański są oferowane w celu zapewnienia większej przejrzystości dla naszych Użytkowników i wyłącznie w celu dotarcia do wszystkich rynków, na których oferujemy usługi.
Jednakże w przypadku rozbieżności pomiędzy niniejszą wersją językową a wersją angielską i hiszpańską, pierwszeństwo mają postanowienia zawarte w tych ostatnich.